marca 11, 2017

KOSMETYCZNE PEWNIAKI

Cześć 

Dziś chciałabym się z Wami podzielić kilkoma kosmetykami, które uważam za moje pewniaki. Zawsze gdy jakiś produkt nie przypadnie mi do gustu wiem, że one mnie nie zawiodą. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tych kosmetykach zapraszam do czytania dalej.




Pierwszym kosmetycznym pewniakiem będzie tusz do rzęs  LOVELY Pump Up. Uwielbiam go. Świetnie pogrubia, rozdziela i unosi rzęsy. Nie osypuje się w ciągu dnia. Szczoteczka dobrze rozczesuje rzęsy i nie nabiera za dużo produktu. No i oczywiście ta cena! Kosztuje kilka lub kilkanaście złotych. Bardzo dobry produkt w równie bardzo dobrej cenie.


Na liście kosmetycznych pewniaków nie mogło zabraknąć eyelinera Celebristies od EVELINE. Ma cienki, precyzyjny pędzelek, którym można namalować bardzo dokładne, równe i cienkie kreski. Lubie go również za jego intensywny, głęboki czarny kolor. Całkowicie zasycha na mat co sprawia, że nie odbija się na górnej powiece. Nie kruszy się w ciągu dnia i nie ściera. Kosztuje kilka złotych co również jest na plus. Miałam wiele eyelinerów ale ten jest zdecydowanie najlepszy. Jedynym minusem jest to, że napisy z opakowania ścierają się bardzo szybko.



Jeśli chodzi o brwi to polecam GOLDEN ROSE Longstay Brow Styling Gel. Tak jak pisze na opakowaniu jest długotrwały. Utrzymuje włoski na swoim miejscu przez cały dzień. Delikatnie przyciemnia brwi ale nie zmienia koloru wcześniej użytego kosmetyku. Szczoteczka jest dość duża więc trzeba nauczyć się z nim pracować, ponieważ łatwo można się pobrudzić przy nakładaniu. Bardzo wydajny. Kosztuje ok. 20 zł. Jak na tak dobry produkt to cena jest bardzo dobra. 

Kolejnym świetnym produktem od GOLDEN ROSE jest matowa pomadka w płynie Longstay Liquid Matte Lipstick o numerze 11. To ciepły brąz z delikatnymi złotymi drobinkami. Bardzo trwała. Zastyga na całkowity mat i rzeczywiście jest kissproof :) Schodzi z ust dopiero w kontakcie z bardziej tłustym jedzeniem. Ten kolor jest moim pewniakiem własnie ze względu na sposób w jaki schodzi od wewnętrznej strony ust. Jest to mało zauważalne przez jego ładny brązowy odcień (o co trudniej przy czerwonych lub ciemniejszych kolorach). Kosztuje 20 zł.


Ostatnim już pewniakiem jest puder prasowany RIMMEL Stay Matte. Kosmetyk ten nie pozostawia efektu maski i moim przypadku utrzymuje mat bardzo długo. Nie wysusza skóry. Ściera mi się jedynie z okolic nosa podczas kataru. Wydajny i łatwo dostępny. W Rossmannie kosztuje ok. 30 zł. Jedyny minus to napisy, które bardzo szybko się ścierają.



To wszystkie moje kosmetyczne pewniaki, na których zawsze mogę polegać. Czy któryś z nich jest również i Waszym? 

------------------------------------------- 
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga aby zawsze być na bieżąco i nie przegapić żadnego posta :)

18 komentarzy:

  1. tusz i pomadka to też moje pewniaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że też sprawdziły się u Ciebie ❤

      Usuń
  2. Nie uznaję innego tuszu niż ten Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz z Lovely i podkład z Rimmela - zawsze mam w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tych kosmetyków, nawet nie znałam marek, ale spróbuję i nawet dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uważam, że Polskie marki mają coraz lepsze produkty :)

      Usuń
  6. O, ten liner wygląda fajnie :) Właśnie szukam czegoś dobrego, bo chociaż lubię swój obecny z wibo, to zawsze można znaleźć coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuszu nie znam, szkoda, że nie pokazałaś szczoteczki. Też kiedyś używałam tego eyelinera, ale przerzuciłam się na żelowy z Maybeline, który moim zdaniem jest o wiele lepszy. Pomada i żel z Golden Rose są moimi must have!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jakoś żelowe eyelinery nie przemawiają ale oczywiście każdy woli co innego :)

      Usuń
  8. Znam, miałam, używam lub używałam :) Mój hit to GR, ale reszta faktycznie pewniaczki do kupienia. No i tanie, więc warte pokuszenia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Patrycja Baranowska , Blogger