marca 18, 2017

ZOEVA COCOA BLEND | MAKEUP

Cześć 


Bohaterem tego makijażu jest paletka marki Zoeva - Cocoa Blend. Muszę przyznać, że się w niej zakochałam. Według mnie kompozycja kolorów jest idealna. Znajdziecie w niej 5 cieni matowych i 5 cieni błyszczących. W tym makijażu użyłam większość z nich. 






Produkty, których użyłam:

TWARZ:

* ZIAJA Naturalny krem oliwkowy

* LIRENE No Redness baza korygująca zaczerwienienia
* L'OREAL True Match w odcieniu 1.N Ivory 
* MAYBELLINE Affinitone korektor w odcieniu 02 Natural
* ESSENCE All about matt! puder w kompakcie
* WIBO Paleta do konturowania twarzy zestaw light

OCZY:
* ZOEVA paleta Cocoa Blend, odcienie: (górna powieka) Bitter start, Substitute for love, Freshly toasted, Warm Notes, Beans are white; (dolna powieka) Infusion, Delicate acidity
* LOVELY Pump up mascara
* MAX FACTOR Kohl pencil 090 Natural glaze

BRWI:
* MAKEUP REVOLUTION paleta Flawless Matte odcień Wood
* GOLDEN ROSE Lonstay Brow Styling Gel

USTA: 
* GOLDEN ROSE Dream Lips lipliner w odcieniu 502




Mój aparat niestety nie oddaje w pełni intensywności kolorów z paletki :(

Mam nadzieję, że podoba Wam się ten makijaż :)

Pa 
 ------------------------------------------------------

Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga aby zawsze być na bieżąco i nie przegapić żadnego posta :)

9 komentarzy:

  1. Piękne kreski. Zoeva to ciekawa oraz bardzo dobra firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że to bardzo dobra firma :) Palety mają przepiękne :)

      Usuń
  2. Super pomalowane oko. Kreski idealne. Kolor cieni piekny, ale też według mnie dla odważnych. Ja lubie brązy i beże na powiekach. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż oczu bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy makijaż :) Subtelny i delikatny.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Patrycja Baranowska , Blogger