czerwca 06, 2017

Charakteryzacje

Cześć 

Zdecydowanie zbyt długo mnie tu nie było ale wracam już całkowicie po maturach, w pełni wypoczęta i z wielką dawką energii :) 

Dziś przygotowałam dla Was zestawienie kilku charakteryzacji, które stworzyłam w ostatnim czasie. Bardzo lubię tworzyć tego typu makijaże ale są one często również bardzo czasochłonne. Nie uważam tego za minus bo robię to co kocham i w tym kierunku chcę się rozwijać.

Może zacznę od pracy, z której jestem chyba najbardziej dumna. Wykonanie tego makijażu zajęło mi dobrych kilka godzin. Namalowanie prostych linii na twarzy, a zwłaszcza na nosie, wcale nie jest takie proste :).  Starałam się wykonać wszystko bardzo dokładnie, z dbałością o najmniejsze szczegóły. 



Let's smile :) Sama nie wiem czy muszę pisać coś więcej. Lubię takie klimaty i planuję stworzyć więcej prac tego typu. Ta charakteryzacja również była baardzo czasochłonna.




Znacie Ciri? Jeśli nie to koniecznie musicie poznać. Jest to jedna z bohaterek cyklu wiedźmińskiego Andrzeja Sapkowskiego. Tworząc ten makijaż wzorowałam się na jej przedstawieniu w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zachęcam Was do przeczytania powieści o Wiedźminie, niesamowicie wciągają :)



Na koniec coś delikatniejszego. Nie ograniczam się tylko do cieni, uwielbiam wykorzystywać w makijażu również kwiaty, cekiny, brokaty i inne różne świecidełka.




Koniecznie dajcie znać co myślicie. I zachęcam do śledzenia mnie na moim instagramie 
KLIK aby być na bieżąco :)

Pa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Patrycja Baranowska , Blogger